Hoe bestel ik iets op IntercomDirect.nl
Bestellen op IntercomDirect.nl gaat makkelijk en snel! In slechts enkele stappen bestel je wat je nodig hebt, kies je hoe je wilt betalen en waar je het product laat bezorgen. Bestellen doe je in de 4 onderstaande simpele stappen.- Stap 1: Product(en) zoeken
Er zijn verschillende manieren om een product te zoeken op IntercomDirect.nl. Je kunt bijvoorbeeld bovenaan de pagina in de zoekbalk intypen welk product je zoekt. Een andere mogelijkheid is door via de productgroepen aan de bovenkant van de pagina en de menubalk aan de zijkant te navigeren naar het juiste product. Ook word je door op de afbeeldingen te klikken eenvoudig naar het juiste product geleid.
- Stap 2: Product(en) bestellen
Wanneer je het juiste product hebt gevonden, klik je op de grote groene knop 'bestellen' om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Bij verschillende producten heb je de mogelijkheid om het producttype te bepalen zoals de kleur of de lengte. Door op het vakje met het gewenste type te klikken bestel je het product in de betreffende uitvoering. Wil je meerdere dezelfde producten aanschaffen? Dan kun je het aantal makkelijk aanpassen door op het winkelwagentje te klikken en het gewenste aantal in te voeren. Wil je toch liever een ander product aanschaffen? Klik dan op de winkelwagen en druk op het prullenbak icoontje om het product te verwijderen.
- Stap 3: Inloggen of account aanmaken
Heb je alles gevonden? Dan kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechts bovenin beeld te klikken. Klik vervolgens op de grote groene knop 'verder met bestellen'. Hierna kom je bij een inlogscherm. Ben je al een bestaande klant? Vul dan je inloggegevens in. Nieuwe klant? Dan kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.
- Stap 4: Controleren en betalen
Vergeet niet je gegevens te controleren voor je gaat afrekenen. Je kunt vervolgens kiezen op welke manier je wilt betalen: IDEAL, Paypal, Bancontact en Creditcard. Na het accepteren van de algemene voorwaarden kun je de bestelling bevestigen. Zodra de bestelling definitief is verwerkt ontvang je een bevestiging per mail. Voor meer informatie over het betalen van je bestelling kijk je onderaan deze pagina.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wil je een bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar het volgende telefoonnummer: 085-1309262. Ons geautomatiseerde logistieke systeem verwerkt razendsnel je order. Het is daarom niet altijd mogelijk een bestelling aan te passen of te annuleren. Als de bestelling al verwerkt is, kun je een retournummer aanvragen waarmee het pakket geretourneerd kan worden. Het retourformulier kun je vinden op de pagina: Retourneren en garantie. De verzendkosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening. Een retourzending zonder retournummer wordt niet in behandeling genomen.Betaalmogelijkheden
Al onze betaalmethoden worden aangeboden via Mollie Payments.
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank. Wij kunnen dus snel overgaan tot verzending. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven bij 'betaalmethode' dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. iDEAL is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.
Via onze beveiligde SSL-procedure kun je veilig je creditcard gegevens invullen. We zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Zodra je je bestelling hebt geplaatst, wordt het te betalen bedrag belast op je creditcard.
Wanneer u PayPal selecteert als betalingsmiddel, dan kunt u veilig betalen met Visa of Mastercard. U heeft hiervoor geen PayPal account nodig. Wij hebben zelf op geen enkel moment toegang tot deze betalingsgegevens.
U kunt het bedrag ook per bank overmaken (optie: betaling voor verzending). Wanneer u voor deze optie kiest, ontvangt u na uw bestelling van ons een factuur waar onze bankgegevens op vermeld staan. Wij zullen de zending versturen nadat het bedrag op onze rekening bijgeschreven is. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat wij de betaling hebben ontvangen.